wtorek, 5 stycznia 2016

[24] Cry baby

(c)tumblr


Dobry wieczór wszystkim.
Może na początek zacznę od powitania was po raz pierwszy w roku 2016.
To niesamowite, że ten czas tak szybko upływa..
Dziś przychodzę do was z dość obszerną notką. Podczas przerwy świątecznej, udało mi
się wykonać trochę dodatkowych prac. Mam nadzieję, że wam się spodobają.
Zanim przejdziemy do obejrzenia prac chciałabym was poinformować o tym, że muszę wziąć urlop. Niestety nie na dzień, ani dwa, lecz do końca stycznia aż do samego lutego. Spytacie dlaczego? Powód oczywisty - brak czasu i chęć odpoczynku.
Chciałabym odpocząć sobie od pytań "kiedy notka?", "szablon skończony?". Zauważyłam, że niektóre prace niemal wymuszam z siebie, zamiast wkładać w nie serce, tak jak powinnam to robić. Chcę zrobić szablon jak najszybciej abyście byli zadowoleni. Staram się, ale potem i tak okazuje się, że te godziny, które poświęciłam wcale nie przyniosły dobrych korzyści.
Dlatego tak postanowiłam i mam nadzieję, że mnie rozumiecie.
Tymczasem zapraszam do obejrzenia prac:



Szablony 


Zamówienie dla: Sacrum
na http://psychopatkafanfic.blogspot.com


[Podgląd]

Mój faworyt ♥

Zamówienie dla: The Rogue
na http://sorry-baby-youre-an-asshole.blogspot.com

[Podgląd]
[Pobierz]

Skończyłam go zaledwie kilka minut temu. Starałam się zrobić go jak najlepiej.. czy mi się udało?
Ocena należy do ciebie. Wiem, że pozmieniałam prawie wszystko. Musisz mi wybaczyć..


Szablon wolny:

[Podgląd]
[Pobierz]

Ariana Grande, lekkie kolory, tradycyjny css..


Okładka:

Zamówienie dla: BlackBerry 
na https://www.wattpad.com/story/57411734

[Pobierz]
Nagłówek:



Sygnatury:




Tak Calumi, nie potrafi zrobić napisów i idzie na łatwiznę.. 

Stock:

[Pobierz]

Jeśli pobierasz poinformuj w komentarzu!

Na dziś to koniec.
Komentarze to najlepsza motywacja, pamiętajcie o tym!
Dziękuję za wszystko i do zobaczenia w lutym!
Ily.

21 komentarzy:

  1. Zacznę od podziękowania za chamską reklamę mojego fanfiction (XD), ale cóż... szablon wykonałaś ty i wyszedł epicki, dlatego powinien zostać pokazany ekipie oraz osobom odwiedzającym Sosową. Wiesz jakie mam zdanie na temat szablonu ze swojego bloga, więc przejdę do kolejnego. Powiem ci, że szczęka mi opadła jak go otworzyłam. Byłam naprawdę w szoku, wyszedł ci tak perfekcyjny, że nie umiem przestać się nadziwić. Idealnie dobrane kolory, żadnego przejaśniania twarzy (jak dobrze, że cię trochę pocisnęłam z tym filtrem, bo wreszcie go odstawiłaś) no po prostu.. szok, perfekcja, idealny. A o szablonie z Arianą nawet nie wspominam. Mimo, że wielką fanką Grande nie jestem, zakochałam się w tej pracy. Idealny!
    Nagłówek mnie urzekł chyba najbardziej. Zrobiłaś go tak na wysokim poziomie umiejętności szablonarskich, że moja szczęka dotknęła podłogi. Słyszałaś ten huk?
    Cóż... okładki nie oceniam. (cri, ty wiesz)
    Sygnaturki są świetne, ale mogłaś je przyozdobić jakimiś napisami, stara. (Adele.. Hello, it's me!!!)
    Stock też wyszedł perfekcyjny..
    Jasna cholerna dupa, ja tu co krytykować nie mam! Sacrum zostawia komentarz bez krytyki? To jakieś święto, czy jak? Aż dziwnie.
    Co ja mogę więcej dodać. A! Właśnie: jeszcze raz spróbujesz mi marudzić na prace, że są takie, siakie i owakie, to wiedź, że otwierasz mi drzwi za dwadzieścia minut i masz lania, zrozzumiano? Cieszę się. W takim razie, do po urlopie. (lmao, zaraz i tak będziemy pisać hahaha)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejciu.. dziękuję za taki dłuuugi komentarz!
      Nawet nie wiesz jak się teraz uśmiecham jak go czytam.
      Dziękuję bardzo ♥

      Usuń
  2. Najlepszy szablon wolny!
    i odpoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rety! Jestem pod wrażeniem twojego talentu. Wszystkie trzy szablony są perfekcyjne. Pierwszy - jedno wielkie wow! Oczy, które są tuż za Luke'iem zaglądają w moją dusze. Praca z Niallem jest delikatniejsza, ale również ma to coś. To właśnie jeden z momentów, kiedy żałuję, że nie pisze nic z chłopakami z 1D. XD W wolnym arcydziele, bo tylko tak można to nazwać ten szablon, urzekły mnie kolory, jakich użyłaś. Nie jestem jakąś specjalną fanką Ariany, ale ta praca wyjątkowo mi się podoba! Co do czarnej okładki również mam dobrą opinie. Wygląda cholernie profesjonalne. Trochę przypomina mi nową okładkę 'Drżenia'. Naprawdę nie wiem jak to robisz, ale o nagłówku i sygnaturze też nie mogę powiedzieć niczego złego. Nawet te napisy, mimo że proste mają swój urok. Jestem normalnie zakochana w tej notce.
    Ps. Może trochę późno, ale życzę wszystkiego dobrego w nowym roku! Dużo pomysłów, weny, cierpliwości do wykonywania tak perfekcyjnych prac jak te. Czekam na twoją kolejną notkę. :D Mam nadzieję, że odpoczniesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam łzy w oczach, gdy czytam takie komentarze. Tak cholernie dziękuje za te wszystkie miłe słowa. Motywacja jest to ogromna!
      A co do okładki, to nie spotkałam się z ff, którego nazwę podałaś. Podobieństwo między nimi to czysty przypadek.
      Dziękuję raz jeszcze i również życzę tobie wszystkiego co najlepsze w tym nowym roku xx

      Usuń
    2. 'Drżenie' nie jest ff. To zwykła trylogia, którą możesz kupić w księgarni. XX

      Usuń
  4. Omg dziękuję bardzo za okładkę! Jest świetna, naprawdę <3
    Szablony także cudowne, nagłówki, sygnatury, dosłownie wszystko!
    Masz ogromny talent, dziewczyno! Nie zmarnuj go!
    Już wiem, u kogo zawsze będę zamawiała pracę hahah
    Dziękuję jeszcze raz, życzę szczęśliwego nowego roku i żebyś odpoczęła podczas urlopu ;*
    Pozdrawiam xx
    BlackBerry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że praca ci się spodobała!
      Oczywiście polecam się na przyszłość.
      Pozdrawiam xx

      Usuń
  5. Jejuu te prace są takie piękne! *.* Podzielam twoje zdanie i zdecydowanie pierwszy szablon jest obłędny, te kolory, ten Luke! Sygnatury również są cudowne i zakochałam się w tej z Adele <3
    Zasłużyłaś całkowicie na urlop, jesteś moją ulubioną szabloniarką, a twoje prace po prostu mega cieszą oczy :3. Miłego wypoczynku! x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardzo ci dziękuję!
      "ulubioną szabloniarką" ♥

      Usuń
  6. Zamówienie z Niallem złamało mi serduszko, jest cudowny (mimo tej laski z LM, która, nawiasem mówiąc, akurat na tym szablonie wygląda ładnie xd), a ta kolorystyka >>>>> ♥
    Nagłówek też jest cudowny ♥♥♥
    Ale zastanawia mnie jedno... Czemu w tej notce nie ma nic z Calumem? XD Oj, Calumi, Calumi XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całego serduszka dziękuję ♥
      a co do Caluma... to sama nie wiem, czemu go tu nie ma ;c haha!

      Usuń
  7. BARDZO DZIĘKUJE ZA MÓJ SZABLON! rzeczywiscie jest w sumie calkowicie inny niz prosilam, ale i tak mi sie podoba. jedyna rzecza nad ktora ubolewam to to ze on nie jest punkiem :'(((( no ale i tak go kocham, plus nie zajelo ci to jakos dlugo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za Nialla, ale wszystkie zdjęcie jego jako punk były bardzo złej jakości. Wybrałam takie na którym wygląda bardziej "bad".
      Cieszę się, że ci się podoba!

      Usuń
  8. Cudowne prace, szablony mi się podobają, a szczególnie ten z Arianą, i cieszę się, że jest wolny :) Co do napisów, takie też wyglądają ładnie. Pobieram stocki <3 x

    OdpowiedzUsuń
  9. Robicie śliczne szablony! Aż miło pooglądać. ♥
    Pobieram tekstury. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega mi się podoba szablon z Hemmingsem. ♥

    OdpowiedzUsuń