niedziela, 30 sierpnia 2015

[16] Jet Black Heart






Dzień dobry wszystkim! Z tej strony Calumi. Jak wam mija niedzielne południe?
Ja jestem niewyspana i w strasznie fatalnym humorze.
Mam nadzieję, że u was lepiej.
Większa część prac jest już oddana, więc dziś wstawiam tylko podglądy.
Nie wykonałam wszystkich zamówień ponieważ miałam zbyt
dużo na głowie i wyszło jak wyszło.
No nic, zapraszam do oglądania (...)


Szablony 


Zamówienie dla Didi


Byłam w stu procentach przekonana, że kolorystyka ma być zielona. 
Załamałam się gdy sprawdziłam zamówienie..
Nie miałam siły już wszystkiego zmieniać i zostawiłam tak. 
Przepraszam..


Zamówienie dla Wera&Ala



Z nagłówka jestem zadowolona, z css już mniej ale ogólnie jest dobrze. 

Zamówienie dla Believe1994


Dziękuje Kellis która pomogła mi z nagłówkiem. 
Szablon moim zdaniem wyszedł nam ślicznie (...)

Szablon wolny

[Pobierz]

Wykonałam taki prosty szablon z Mike'iem. 
Może komuś się przyda.

Okładki 

Zamówienie dla Jull


W folderze masz jeszcze tą samą okładkę co wyżej, z dwoma innymi koloryzacjami.
 Nie mogłam się zdecydować, dlatego przesyłam ci wszystkie (...)


Zamówienie dla Slipy Najala


Najbardziej jestem tutaj dumna.. z napisu.
Tak nareszcie udało mi się!


Zamówienie dla K Klaudia

Jest tak jak chciałaś - więc nie mam nic do gadania (...)

Koloryzacje



Nagłówek



Tapety 





*~~*~*~~*


Na koniec chciałabym wam bardzo serdecznie podziękować za składanie u mnie zamówień i docenianie mojej pracy. W sposób szczególny chciałabym podziękować Wera&Ala.
Zaczęły się ataki na moją osobę, a ona jako jedyna stanęła po mojej stronie i napisała kilka dobrych i motywujących słów. Pozdrawiam anonima przez którego serio chciałam rzucić to wszystko w cholerę. Dziękuję raz jeszcze każdemu za miłe słowa. Uwierzcie nie słyszę ich zbyt często i gdy zobaczę taki komentarz ze słowami "Jestem z Ciebie bardzo dumna, Calumi. :D " to aż mam skurcz twarzy przez uśmiech. Dziękuję na prawdę! Na przyszłość chciałabym poinformować wszystkich którzy w jakich sposób chcą "wyrazić swoją opinię" nie róbcie tego z anonima, bo to jest trochę.. słabe? Napiszcie otwarcie co jest nie tak, a ja spróbuję to ogarnąć, poprawić lub zrozumieć. 
Nie utrudniamy sobie życia, okej ? Mam nadzieję, że prace powyżej  wam się podobają. Proszę o jakieś komentarze, bo ostatnio jest ich coraz mniej(...)
Do zobaczenia xx


PS: Jeśli ktoś chce poczytać to Klik





27 komentarzy:

  1. KOCHANA! *PRZEPRASZAM, ALE MAM FANGIRLING* NIE MASZ ZA CO PRZEPRASZAĆ! TO JEST IDEALNE *W SENSIE SZABLON* DZIĘKUJĘ ŚLICZNIE ZA PIĘKNY SZABLON! <3
    robisz śliczną grafikę i nie daj sobie wmówić, że jest inaczej! Dziękuję za zamówienie jesteś niesamowita! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah spokojnie ♥
      nie ma za co, to ja dziękuje za takie słowa!

      Usuń
  2. Bosz❤❤
    Twoje prace są naprawdę niezwykłe
    Dziewczyno masz mega talent
    Ten wolny szablon z Mikey'm wymiata mój faworyt❤
    Te tapety😍😍
    Uwielbiam Cię i życzę weny i motywacji

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinnaś robić więcej sygnatur, serio, wychodzą Ci obłędnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. dziekuje bardzo za okładkę, jest śliczna, tak jak wspominałam. Dziekuje naprawde!! a twoje prace są serio świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej prześlicznie ci wyszły te szablony. Te koloryzacje i okładki mi się najbardziej podobają.
    Pozdrawiam ciepło :* i zapraszam, ♥
    http://kochamczytack.blogspot.com
    Tetiana

    OdpowiedzUsuń
  6. Calumi jeszcze raz wielkie dzięki za tak piękny szablon! Zakochałam się w nim od razu i nie żałuję, że ponownie zamówiłam tutaj szablon!!!
    Dziękuję serdecznie i pozdrawiam najlepszą szabloniarnię! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy serdecznie i również pozdrawiamy ♥

      Usuń
  7. Jejku, Calumi, ta okładka to mistrzostwo. :o >>>>
    Nie miałam na nią koncepcji, ale wyszła idealnie, będzie doskonale pasować do fanfica.
    Wielkie dzięki! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna ta notka *-*
    Nie potrafię zdecydować który szablon podoba mi się najbardziej mi się podoba - tak samo mam z okładkami *o*
    Jedyne, co mi się nie podoba, to nagłówek - jest to eina zdjęć i tego zielonego (bądź niebieskiego koloru). Zmieniłabym go na jakiś inny ;)
    Pozdrawiam serdecznie :*
    Feltson

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra. Jakiś czas temu napisałam bardzo ambitny kom pod tą notka, ale usunął się i skasował. I się wkurzyłam i nie pisałam drugi raz. XD Ogólnie nie ma za co, zawsze do usług i jeszcze raz dziękuję ci za ten prześliczny szablon. Cóż, pisałam ci jak bardzo mi się podoba gdy go dostałam, więc nie będę się powtarzać. Reszta prac też jest wspaniała. Co jeszcze? Życzę ci weny do robienia prac graficznych (które są mistrzowskie) i pozdrawiam cieplutko.
    Wera ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepraszam, ze dopiero teraz komentuje. Ludzie moja okładka jest boska, możecie mi zazdrościć, Calumi dziękuje za świetną pracę, to naprawdę było lepsze niż myślałam xx

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku *-*
    szablon wolny i zamówienie dla believe1994 są genialne! xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny? Jakoś długo was nie ma... :(
    W.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo wracamy z paczką nowości :) Rok szkolny nas trochę dobił, ale mam nadzieję, że nie jesteście źli. Jeszcze trochę cierpliwości :)

      Usuń
  13. pobieram tapety. są cudowne! <33

    OdpowiedzUsuń